Biografi

Lite kort biografi om mig då.

Jag heter Tobias Jernér, Är född 19 april 1992 så ni kan nog själva räkna ut åldern. Bosatt i Linköping för närvarande med mina föräldrar, ibland hos far och ibland hos mor. Hela min fritid tas upp av Piratpartiet (där jag är styrelseledamot för Östra distriktet. (Östra distriktet omfattar ungefär 6000 av Unga piraters medlemmar) ) Samt Plugg, Sitter och pluggar till Kriminalteknisk forensiker med högskoleingenjörsutbildning i biologi. Musiken är också merparten av mitt liv. Även kompisar och familj.

Övriga frågor kan ni ställa här eller via något av mina kontaktsätt så lovar jag att jag kommer svara så snabbt som möjligt.

Kontakt:

Mail: tobias.jerner@piratpartiet.se

Msn: tobie@live.se

Skype: tobiedobie

Telefon: Hemlighetsstämplat, Be om den kanske du får den beroende på rellationen.

Kommentera

