En otrolig inaktivitet men en mycket hektisk tid

Jag bör ursäkta alla som sitter och läser min blogg att jag har haft en otrolig inaktivitet på den och jag hoppas att ni har överseende över detta då jag har haft massor att göra de veckor som inaktiviteten har varit. Jag har bland annat blivit intervjuad av en gratis tidning som släpps ut över hela Östergötland då jag till och med fick pryda deras fina framsida.

Annars har jag varit lite halvinaktiv med just piratfronten men beräknas komma igång nu här i början av juli med nya tag! Den första september är tjuvstarten, då öppnar lokalerna i Sverige jag kommer i alla fall vara där, kommer du?

Kommentera

